לפתוח את 2022 עם מעשה טוב

הצעה והזדמנות
גם לשדרג את העובדים והמנהלים

וגם לתרום לקהילה​

תחום גיוס העובדים עובר שינוי דרסטי, קוראים לזה "שוק של עובדים".

עד לפני 3-4 שנים העובדים התחרו ביניהם על מקום העבודה, היום מקומות העבודה מתחרים על העובדים, ומנסים לפרסם את עצמם כנחשקים ואטרקטיביים.

ואם זה לא מספיק, בחצי השנה האחרונה של שנת 2020, היינו עדים לגל ההתפטרות הגדול של כל הזמנים, שהשאיר את המעסיקים מבולבלים וחסרי אונים.

ארגונים חוששים לאבד את העובדים הטובים שלהם, ומרעיפים עליהם העלאות שכר, בונוסים וימי חופשה ללא הגבלה. 

תחום הגיוס עבר טרנספורמציה גלית שרון - הרצאות סטיילינג לחברות וארגונים
תחום הגיוס עבר טרנספורמציה גלית שרון - הרצאות סטיילינג לחברות וארגונים

אבל, זה כבר לא עובד.
העובדים ממשיכים לעזוב
וארגונים רבים מתקשים לגייס עובדים חדשים.

גלובס

הפתרון
השקעה (אמיתית) בעובדים

מיתוג עובדים גלית שרון - הרצאות סטיילינג לחברות וארגונים
מיתוג עובדים גלית שרון - הרצאות סטיילינג לחברות וארגונים

מחקרים גילו ש70% מהעובדים ציינו למידה והתפתחות כגורם קריטי להישארות בארגון.

השקעה בעובדים שלכם, תשדרג את מיתוג מעסיק שלכם.

״תמונה טובה מאלף מילים״ עובד פה חזק –
איך החברה או הארגון נתפס בעיני המועמדים?
מה אומרים או חושבים עליכם ברשתות?
איך העובדים שמייצגים אתכם, נראים ברשתות?
מה העובדים שלכם חושבים ואומרים עליכם?

היום, כשכל עובד רוצה להרגיש טאלנט, יש חשיבות עצומה להדרכות לפיתוח כישורים אישיים, שעובדת על ציר ההתפתחות האישי במקביל לציר ההתפתחות המקצועי. בחברות שמיישמות הדרכות כאלה נמצא ששביעות רצון העובדים עלתה ונרשמה הצלחה בשימור העובדים.

איך עושים את זה?

בעזרת ריענון מיתוג מעסיק דרך השקעה אמיתית בעובדים

3

יצירת תדמית עסקית מובילה

שמשדרת מקצוענות, מצוינות, חדשנות, מובילות, מנהיגות, תוך תקשור פנים וחוץ ארגוני לחיזוק מחוברות עובדים שמובילה לשימור עובדים

4

חיזוק מיומנויות תקשורת

תקשורת בין אישית (מיומנות שדורגה במקום ה2 במיומנויות העתיד), כחלק ממנהיגות משתפת ומצמיחה המובילה לחוסן ארגוני

5

מיתוג אישי לעובדים

פרסונליזציה, איתור החוזקות של העובד בדגש על האישיות, הכישרון, המקצועיות והידע הייחודי שלו והדרך להציג את כל אלה בביטחון בפני קולגות, מנהלים, עובדים ולקוחות תוך הבלטת הרלוונטיות לארגון

2

נטוורקינג, העברת מסרים ומיתוג

מיומנויות הצגה עצמית, סמול טוק, דיבור לקהל, פרזנטציה אפקטיבית, חידוד ודיוק מסרים תוך שימוש באמצעים רטוריים

13

פיתוח כישורי עבודה היברידיים

יכולות בין אישיות גם במרחב הווירטואלי, יצירת קשר, קרבה, אמון וחיבור בין אישי, נטוורקינג

תדמית עובדים גלית שרון - הרצאות סטיילינג לחברות וארגונים
תדמית עובדים גלית שרון - הרצאות סטיילינג לחברות וארגונים

מודעות לתדמית ולשפת גוף, עושה שינוי משמעותי בתפקוד העובדים, בשיפור הפרודוקטיביות, ביצירת קשר בין הדרגים השונים, בתדמית ומיתוג הארגון עצמו.

תורמת באופן ישיר לשיפור התוצאות הארגוניות ובנוסף, מטעינה את העובדים באנרגיות של עשייה, בתחושת שייכות לחברה, ובהרגשה של ערך ובטחון עצמי כך שייצגו בכבוד ובמקצועיות את החברה.

עובדים ומנהלים עם דימוי עצמי גבוה שמחים יותר, יעילים יותר, מועילים יותר ותורמים יותר לארגון.

וכאן אני נכנסת לתמונה

10

אם עדיין לא הכרנו, קצת עליי -

שמי גלית שרון. נשואה באושר לעדי ואמא גאה לגיא, תומר ושירה.

בעלת תואר שני בתקשורת אוניברסיטת רייכמן,  חוקרת תקשורת  ומנחת סדנאות תדמית ושפת גוף, משמשת מאז שנת 2003 כיועצת וכמרצה מבוקשת לשיפור תדמית ופרזנטציה אישית. מאחוריי מעל 1,500 הרצאות וסדנאות, וליווי אישי ועסקי של מאות חברות וארגונים, מכל התחומים – לרבות בנקים, חברות ביטוח ופיננסים, תקשורת, קוסמטיקה ותרופות, חברות הי-טק, נדל"ן, מפעלים וחברות מוצרים, חברות ייעוץ ושירותים, מוסדות אקדמיים, משרדים ממשלתיים, מערכת הביטחון, קופות חולים, עמותות ומלכ"רים ולשכות מקצועיות.

 

גלית שרון גלית שרון - הרצאות סטיילינג לחברות וארגונים
גלית שרון גלית שרון - הרצאות סטיילינג לחברות וארגונים

אחרי 2 עשורים בתחום, יצרתי סדרת סדנאות שמשפרת משמעותית את נראות החברה ואת נאמנות העובדים, שמסייעת בשיפור הפרודוקטיביות, שיפור התוצאות, תחושת השייכות של העובדים לחברה ותייצר מיתוג פנימי חזק שיקפיץ את ערך הארגון.

סדרת הסדנאות כוללת את הסדנאות הבאות:

עיצוב ללא שם - 2021-11-30T161517.473

סדנת שפת גוף לעובדים ומנהלים

הסדנה הכי מבוקשת שלי ב-4 השנים האחרונות

ליצירת סינרגיה ושיפור בעבודת הצוות – קריאת שפת גוף מאפשרת לנו להעביר מסרים בצורה מדויקת ויעילה, ובכך למזער התנגדויות ולשפר יחסים בינאישיים בין העובדים, בין העובדים להנהלה ובין העובדים ללקוחות ומאפשרת לנו לנהל טוב יותר.

לשיפור משמעותי בחוויית הלקוח ועלייה במכירות – היכולת לקרוא את האדם שמולך ולהתאים לו במדויק את המסר, משפיעה ישירות על הצלחה במכירות ובכל משא ומתן. היא משפיעה על הבטחון ועל הדימוי העצמי, היא משפיעה על יכולות השכנוע ומשפיעה על התוצאות.

נגיעה איכותית בעובדים – הסדנה תורמת למודעות עצמית גבוהה, לביטחון עצמי ולמחוברות העובדים לארגון. סדנה מרתקת, מקצועית וקולחת בשילוב הקהל, שהעובדים ימשיכו לדבר עליה הרבה אחרי שהיא תסתיים. הסדנה משלבת טיפים חשובים וכלים פרקטיים יחד עם הומור וסיפורים מהחיים.

סדנה לעובדים תדמית ושפת גוף
סדנה לעובדים תדמית ושפת גוף

סדנת תדמית - "להתלבש להצלחה"

תדמית מקצועית של החברה מול הלקוחות – הסדנה תורמת באופן ישיר לשיפור התוצאות הארגוניות ובנוסף, מטעינה את העובדים באנרגיות של עשייה, בתחושת שייכות לחברה, ובהרגשה של ערך ובטחון עצמי כך שייצגו בכבוד ובמקצועיות את החברה.

תחושת ערך ומסוגלות – לדימוי העצמי שלנו יש חשיבות עצומה והוא משפיע באופן ישיר על התוצאות שלנו. ברגע שהדימוי העצמי שלנו עולה, המוטיבציה עולה וכך גם התוצאות שלנו משתפרות. עובדים ומנהלים עם דימוי עצמי גבוה שמחים יותר, יעילים יותר, מועילים יותר ותורמים יותר לארגון.

סדנת מיומנויות פרזנטציה

העברת מסרים בנויה מפרטים קטנים, שעושים הבדלים גדולים בתוצאות. בפגישה עסקית, בדיון צוות, בישיבת הנהלה, אם תעבירו את המסר שלכם מדויק – תצליחו.
אם לא תתמקדו, תתבלבלו ולא תנטרלו את רעשי רקע – איבדתם את ההזדמנות שלכם. במהלך הסדנה נרכוש ארגז כלים ליצירת תדמית עסקית מנצחת, וכן את היכולת להעברת מסרים קצרים וברורים, תוך שימוש יעיל ומשכנע במסרים לא-מילוליים.

מטרות הסדנה – לשפר תוצאות דרך תקשורת אפקטיבית – פיתוח מיומנויות פרזנטציה אישית, למידה ותרגול של הצגה עצמית מדויקת, שימוש בתקשורת לא מילולית ושפת גוף – המאפשר לנו להעביר מסרים בצורה מדויקת ויעילה, ובכך לשפר יחסים בינאישיים בסביבת העבודה.

גלית שרון - הרצאות סטיילינג לחברות וארגונים
גלית שרון - הרצאות סטיילינג לחברות וארגונים
גלית שרון - הרצאות סטיילינג לחברות וארגונים
גלית שרון - הרצאות סטיילינג לחברות וארגונים

עבודה היברידית בעולם החדש

חידוד ודיוק מסרים בשיחת און-ליין בניהול מרחוק, ללא רעשי רקע ש"גונבים" את הפוקוס מהמסר ומהדובר.

הגברת האמון ושיתוף הפעולה – שיפור היכולת לנהל, להשיג יותר שיתוף פעולה, לשפר את הקשר עם העובדים, המנהלים, הקולגות והלקוחות ולהגביר את תחושת האמון בנו.

תקשורת מחברת ממשקים – סדנה מרתקת, מקצועית וקולחת הסדנה משלבת טיפים חשובים וכלים פרקטיים .

הבונוס הגדול שלכם

עיצוב ללא שם - 2021-11-30T162223.069

ההזדמנות שלכם להחזיר לקהילה – כחלק ממיתוג החברה

ב-2 העשורים האחרונים תרמתי הרבה סדנאות לעמותות וארגונים שלא יכולים לממן אותן (כולל בשנת הקורונה, שבה כל הסדנאות וההרצאות הושבתו לכמה חודשים, עד שעברנו לזום).

בעיקר עמותות חברתיות שדואגות למי שלא יכולים לדאוג לעצמם. כמו למשל: עמותות לשיקום אסירים, להכשרת אוטיסטים בתפקוד גבוה לעולם העבודה, מרכזי צעירים, מחזירים מתמודדי נפש לעולם העבודה, מכשירה מדריכים לעבוד עם בני נוער, עובדים סוציאליים, ועוד.

בזמן האחרון יש יותר ויותר בקשות של עמותות שרוצים את הסדנאות שלי אבל מאוד מאוד רחוקים מהתקציב, או שאין להם בכלל תקציב. אני תורמת עד כמה שאני יכולה, וניסיתי לחשוב על דרך שבה אוכל לתרום יותר וגם להמשיך לעבוד עם חברות.

ואז, עלה לי רעיון שכולם מרוויחים ממנו -

Minimal Modern Highlight Icon Covers for Instagram Story (500 x 500 px)

רוב החברות שאני עובדת איתן, הן חברות גדולות, שבדרך כלל מזמינות לפחות 2 סדנאות.
רוב החברות האלה גם תורמות המון בחזרה לקהילה. זה תורם לערך החברתי שלהן גם בעיניי הלקוחות וגם בעיניי העובדים.

אז החלטתי לשלב כוחות ולהציע את ההצעה הבאה –
על כל הזמנה של סדרת הסדנאות –
אני תורמת סדנה לעמותה לפי בחירתכם!

 Its a Win-Win-Win

העמותות שלא יכולות לשלם זוכות ליהנות מהתכנים
אתם מעלים את הערך החברתי של הארגון בעזרת תרומה לקהילה (דיברנו על מיתוג, לא?)
ואני זוכה גם להחזיר לקהילה דרככם

מושלם, לא?

הסיפור מאחורי הסיפור
או - למה באמת אני עושה את זה

לפני שנתיים (קצת לפני הקורונה) העברתי סדנה בחברת "כלל", במסגרת יום שלם של הרצאות וסדנאות. אחרי הסדנה שלי נשארתי באולם לשמוע הרצאה של חברת 'כל יכול', שהקימו עסק חברתי להעסקת אנשים עם מוגבלויות בתנאים הוגנים. בחברת 'כל יכול' יותר ממחצית ממנהלי ועובדי החברה מתמודדים עם מגוון רחב של מוגבלויות ושאר העובדים מגיעים מאוכלוסיות מוחלשות, מכל קצוות הארץ ולכל אחד מהם רקע, תפיסת עולם, וצבע משלו.
בקליטת העובדים מתבצעת התאמת סביבת העבודה לצרכיו האישיים של העובד. לדוגמה: עובד כבד ראייה ייעזר במסכים גדולים, תוכנות עזר לכבדי ראייה ותאורה מותאמת. עובד כבד שמיעה ייעזר באוזניות מיוחדות, מגבר ייעודי וכו'.

לבמה עלו 3 נשים שסיפרו את הסיפור האישי שלהן ועד כמה משמעותי מקום העבודה הזה שיצרו לה, עזר לה להשתקם. זה כל כך ריגש אותי, שבסוף ההרצאה ניגשתי למנכ"ל החברה עם דמעות בעיניים וביקשתי ממנו לתרום להם הרצאה. ההרצאה שנתתי בחברת 'כל יכול' היתה אחת המרגשות שהעברתי בכל 20 השנה שאני בתחום.

זו עשייה שמרגשת אותי.
ועם ארגונים כאלה אני רוצה לעבוד.

גלית שרון - הרצאות סטיילינג לחברות וארגונים
גלית שרון - הרצאות סטיילינג לחברות וארגונים

היו ונהנו...

8
"עם סיום הסבבים של סדנת תדמית להתלבש להצלחה בשיטת GPS במלונות ישרוטל, אנו רוצים לציין לטובה את המשובים שקיבלנו ממשתפי הסדנה . התגובות היו מצוינות, ועל כך העידו הציונים הגבוהים שניתנו בשאלוני המשוב גם אצל הנשים וגם אצל הגברים. המשתתפים ציינו את מידת העניין וההנאה שהפיקו מהמפגשים בהנחייתך את הכלים היישומיים שקיבלו, את האווירה הפתוחה שיצרת בקבוצה ואת הדינאמיקה שעזרה להם להבין איך לשפר את הופעתם תוך שימוש בדוגמאות חיות מהשטח על ידי המשתתפים מה שבהחלט תרם להצלחת הסדנה. אנו מקוים להמשך שיתוף פעולה בעתיד"
המלצות מארגונים גלית שרון
אריאלה מזרחי סגנית מנהלת הדרכה
רשת מלונות ישרוטל
"גלית שרון העבירה סדנאות תדמית וקוד לבוש, "להתלבש להצלחה", ברשת מלונות אפריקה ישראל. בהדרכות השתתפו קהל המנהלים של כלל מלונות הרשת (8 מלונות הפרושים מהצפון עד דרום הארץ). ההדרכות טיפלו בנושא התדמית והאסתטיקה של כלל חברי/ות הצוות ברשת ונתנו כלים לשיפור נראות הצוות והמנהלים כאחד. כתוצאה מתצפית שערכתי ולאחר ששמעתי את גלית מרצה בפני חברות עסקיות ובעקבות המשובים המצוינים וההמלצות שקיבלתי מכל עבר החלטתי לשלבה בהדרכות ברשת. גלית מעבירה את החומר בצורה מקצועית ומרתקת המתאימה לצרכי הרשת. גלית מכירה את הנושאים שאותם היא מעבירה מלפני ומלפנים ויודעת להעבירם באופן סוחף. במהלך הסדנה, גלית נותנה כלים מעשים למשתתפים. המשובים שהגיעו אלי מכל מפגש כזה, ממשתתפי ההדרכה, היו מצוינים. שביעות רצוננו מההדרכות אותם העבירה גלית הן מהגבוהות ואנו נשוב ונשתמש בשרותיה בעתיד."
המלצות מארגונים גלית שרון
ארזה שטרן מנהלת הדרכה רשתית
קראון פלאזה
"גלית שרון הנחתה סדנה לחברי ההנהלה המורחבת של חטיבת PCB וכן נפגשה עימם לפגישות ייעוץ אישיות ופגישות שופינג בקניון בת"א. הסדנה והפגישות נעשו בצורה מקצועית, נעימה תוך כדי התמקדות והתחשבות בצרכי המנהלים מבחינת קוד לבוש הן בעבודה והן בחייהם האישיים. המנהלים הפיקו רבות ממפגשים אלה ואני אישית נהניתי מאוד לעבוד עם גלית בשיתוף פעולה פורה על בניית תכנית הסדנה והתאמתה לצרכי המנהלים בחטיבה."
המלצות מארגונים גלית שרון
שני טוביה
חטיבת PCB

עמותות שכבר נהנו מהתכנים שלי - ללא עלות

משוב עמותת כל יכול גלית שרון - הרצאות סטיילינג לחברות וארגונים

לבירור התאמה וקבלת פרטים מלאים
מלאו את הטופס ואחזור אליכם בהקדם

עוד המלצות

"הובלת את הסדנה בצורה מרתקת, מקצועית, מעניינת ומהנה. המשובים שהתקבלו היו נהדרים ומחמיאים, כולנו יצאנו עם תובנות על תדמית ושפת גוף בעולם העיסקי ובחיים בכלל. אני רוצה להודות לך על אופן העברת המסרים בסדנה ועל הליווי המתמשך בחברת גב- ים"
רפי אוחיון - מנהל חברת שרותי הניהול
גב-ים
"ברצוני להודות לך על הרצאתך המעניינת בפני עובדי אגף השכר. עובדי האגף למדו רבות מהרצאתך, ובטוחני כי הרצאה זו תתרום רבות לשיפור הופעתם החיצונית של עובדי האגף. יישר כח"
המלצות מארגונים גלית שרון
אילן לוין הממונה על השכר
משרד האוצר – נובמבר 2010
"תדעי לך שמאז הפגישה שלי עם לקוחות השתפרה -אין לך מושג עד כמה ורואים תוצאות בשטח!"
מיכל רושן - מחלקת קשרי לקוחות
חמוטל בר נמדר סוכנות ביטוח
"כולנו יצאנו מהסדנה בתחושת התעלות והפתעה. בעיקר הכרנו פגשנו אחד את השני כמו שלא קורה לנו ביום יום המתיש במשרדים. תודה לך על החווייה הזו. הטעם הטוב שהשארת אצל כולנו, והעניין הרב שהתעורר בעקבות ההצלחה שלך, יקלו עלינו את מלאכת ההכשרה בשלבים הבאים."
קובי בוגין, טל שושני, מרב בן נון
א.ב. מתכננים
נרגשות ומאושרות, יצאנו לאחר סדנת הסטיילינג שלך, גלית שרון המהממת. ובידינו סל גדוש מידע "כיצד להתלבש להצלחה", אילו צבעים מחמיאים ולמי, סוגי הבדים ואינספור גזרות.. כל אחת לקחה לעצמה הטיפ שמתאים עבורה. אני אישית לקחתי את הטיפים שנתת ואצתי רצתי לארון ... שם עשיתי סדר.. ועוד איזה סדר. חוויה יוצאת דופן ומהנה. כל זאת הענקת לנו בחיוך ושמחה, סבלנות רבה (אנו נשים כן?), המון ידע ומקצוענות רבה... מה ניתן עוד לומר אודותייך גליתי, היה יום האישה מושששששלם עבור כל עובדת ועובדת בקרן היסוד. תודה לך ענקית... היה מוייייי כיףףף. נתראה שוב... בהחלט!!!!
ליאת
קרן היסוד
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן